reklama

Zubná klinika SMILE SV Senec: Prečo som na vás dal podnet Úradu pre dohľad nad zdrav. star

Chyba sa môže stať každému. Aj zubárovi. Ale moje podozrenia sú príliš vážne na to, aby som mlčal a tak možno nepriamo riskoval zdravie iných detí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Zmietajú mnou emócie ako zdesenie, hnev, bezmocnosť a ľútosť, no budem sa snažiť byť stručný. Popíšem udalosti ako ich vidím ja a ktoré viem dosvedčiť:

25.10.2018 – vŕtanie zubu č. 54

27.10.2018 – vložka do zubu č. 54

01.12.2018 – pokus o vytrhnutie zubu č. 54, zub sa láme, nový termín na extrakciu koreňov

03.12.2018 – extrakcia koreňa zubu č. 64 - na opačnej strane!!!!!

Milí páni zubári - spočítané a podčiarknuté, aj po 4 návštevách vašej ambulancie je zub č. 54 potenciálny problém. Nie, nejde mi o peniaze, ktoré som vám zaplatil. Nie, nejde mi o pomstu za bolesť, ktoré ste podľa mňa bezdôvodne spôsobili môjmu synovi. To už nikdy nevrátim. Ide mi o povinnosť spýtať sa, ako zabezpečíte, že sa niečo podobné nestane inému dieťaťu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno je to prepracovanosť. V pracovné dni máte otvorené 10 hodín a v sobotu ďalších 6 hodín. Objednať aj sa dá aj mimo tieto časy, každý kto ide centrom Senca okolo vás vidí, že svietite takmer stále. Možno je to jazyková bariéra. Všetci členovia vášho zubárskeho tímu majú silný ukrajinský či silný poľský prízvuk.

Ale ani jedno ani druhé vás neospravedlňuje. Slušné by bolo, keby ste sa ospravedlnili vy nám. A čoho sa nám dostalo? Obvinenia, že všetko je chyba môjho syna. Obvinili ste aj mňa, veď som celý zákrok videl. Ani vo sne by ma nenapadlo, že mám skontrolovať doktora, či skutočne trhá koreň na zube č. 54 a nie niekde inde. Koniec-koncov relevanciu týchto vašich „argumentov“ nech preverí Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, kam som dal na vás podnet. A nech preverí, prečo je na karte prepisované číslo zubu 64 na 54.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V spravodlivosť verím ale úprimne - nespolieham sa na ňu. Máte v rukách kartu, urobiť kópiu ste mi odmietli. Tuším, ako to môže dopadnúť.

Chcem však poprosiť rodičov, ktorí čítajú tieto riadky, aby mali na mysli zdravie svojich detí.

Michal Krištof

Michal Krištof

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 35 rokov, dobrú manželku, dve deti a záujem o verejné veci. Bavia ma knihy, turistika a najnovšie aj písanie blogov. Myslím si o sebe, že som zdravo liberálny a akurátne progresívny ale to už posúďte sami. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu